Коли є до чого жагота

Коли є до чого жагота, то кипить в руках робота...
Більше інформації на сторінці "Про мене"

44/100. Фоторепортаж про BabyBoomFest

Вітаю, мої дорогі читачі!
Минулого тижня було декілька фотоподій.
Святкових.
Наймаштабнішим став дитячий фестиваль у Броварах.
Я працювала там у другій половині дня, ловила посмішки та емоції.
Цього дня я святкувала з дітьми, які були на фестивалі.
Святкувала день народження моєї Світланки.
І бачила її посмішку у кожній посмішці, її радість у емоціях кожної дитини.
Вона нізащо не оминула б цю подію своєю увагою і провела б тут весь день, радіючи разом з дітьми різного віку. Вона дуже любила "возитись", забавляти та опікуватись малечею.

Отже запрошую до перегляду
 (натисніть на фото і ви перейдете на великий фотоальбом)

#BabyBoomFest-2016

***
Цього року головний проект осені - моя участьу благодійному марафоні.
Біжу, збираю кошти для підопічних Благодійного фонду "Відкриті долоні".
 Докладніше про це тут http://vd-decor.blogspot.com/2016/08/i-am-runner.html

 Сторінка, через яку Ви можете внести пожертвування і підтримати моє бажання допомогти хворим на муковісцидоз тут https://ubb.org.ua/uk/project/2437/ 

***
 З повагою до Вашого часу -
 Валечка-Fati

Немає коментарів:

Дописати коментар

Листівки з усього світу.