Коли є до чого жагота

Коли є до чого жагота, то кипить в руках робота...
Більше інформації на сторінці "Про мене"

39/100. Квіткові розваги.Творча зустріч у новому форматі. Матеріали для чарівних майстрів.

Вітаю, мої дорогі читачі.
Отже, тепер про те, як все проходило.
Це була, за словами організаторів, абсолютно спонтання ідея. Захотілось неформального спілкування, творчої робти. Як кажуть: "На людей подивитись і себе показати". Навіть розраховували на велику кількість гостей.
Але все вийшло так по-родинному, що формат вечірки перетворився з гамірної на камерну .
А тема цієї вечірки була досить цікава: - створення капелюшків за допомогою рослинних матеріалів.
Чудова, скажу я вам тема. Бо капелюшки вийшли настільки різними, наскільки це дозволяли доступні матеріали.
 










  





***
А в цьому році для мене головний проект осені - участь в благодійному марафоні. 
Біжу, та своєю участю в забігові прошу підтримати мене внесками на користь підопічних Благодійного фонду "Відкриті долоні"
Докладніше про це тут http://vd-decor.blogspot.com/2016/08/i-am-runner.html
Сторінка, через яку Ви можете внести пожертвування  і підтримати моє бажання допомогти хворим на муковісцидоз тут https://ubb.org.ua/uk/project/2437/

***
 З повагою до Вашого часу -
 Валечка-Fati

2 коментарі:

  1. Умничка! я так рада, что у тебя появилась энергия на разные проекты и свершения! ура!

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую, Олю! Мушу жити... Життя любить живих...

    ВідповістиВидалити

Листівки з усього світу.