Коли є до чого жагота

Коли є до чого жагота, то кипить в руках робота...
Більше інформації на сторінці "Про мене"

100 днів дописів - старт проекту "Мій творчий рік-2017"

Вітаю Вас, дорогі мої читачі!
Свого часу я приймала участь у багатьох програмах-марафонах: для жінок, для митців, навіть для бігунів-марафонців 😍
У цьому році наважуюсь на особистий виклик.

Писати у блозі щодня, протягом 100 днів.
Без перерв та вихідних.
Для чого?
Я вже це пробувала. Виходило. Сподобалось.
Та і звичка створювати тексти допомагає “сірій речовині” зберігати активність та розвиватись. Ну, і руки звикають, звичано. 😉
Думаю, що в мене буде достатньо тем для дописів.
І все це буде початок проекту"Мій творчий рік 2017"

Хто зі мною?

Приймати участь можете за бажанням, пистати в своїх блогах, акаунтах соцмереж або і в паперових щоденниках.
Буду рада читати Ваші відгуки.

 ***
 З повагою до Вашого часу --
 Валечка-Fati

2 коментарі:

Листівки з усього світу.