Коли є до чого жагота

Коли є до чого жагота, то кипить в руках робота...
Більше інформації на сторінці "Про мене"

100 днів Мого творчого року. День 7. Майже рукодільне.

Вітаю!
Сьогодні писати часу мало.
Займалась наведенням ладу в рукодільних матеріалах.
До речі, опановую систему наведення ладу в майстерні за системою Кон Марі.
Кон Марі - це переставлені імена японської фан-домогосподарки Марі Кондо.
Як пише сама Марі в свої книзі “Магічне прибирання.Японське мистецтво наведення порядку в домі” - вона з дитинства була фанаткою різних систем. До речі, дуже цікава книга. Фарто почитати. Вона є у мене в мобільному форматі .fB2 - так що можу поділитись, кому буде цікаво.
Звісно, японці - фанати мінімалізму в усьому, що стосується облаштування житла. розумного мінімалізму.
Я для себе вирішила випробувати повністю систему при наведенні ладу в рукодільних матеріалах.
Звісно, я знала, що в мене є “невеличкі” запаси всього потрошку. Але тепер я точно вже знаю, що в найближчий рік не намагатимусь купити щось нове, поки не використаю те, що накопичилось.
Пізніше, як уже все буде на своїх місцях і в своїх ящичках - покажу Вам свою кімнату-майстерню.
А сьогодні - фото майстерень, які мене надихають.


В мене є навіть особлива дошка в Pinterest. Я там збираю зображення для натхнення.

А у вас є своя майстерня? Як вона виглядає?
А ще - чи використовуєте ви якийсь принцип в організацаї домашнього простору, наведенні ладу?
*** 
З повагою до Вашого часу  -- 
 Валечка-Fatini 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Листівки з усього світу.