Коли є до чого жагота

Коли є до чого жагота, то кипить в руках робота...
Більше інформації на сторінці "Про мене"

100 днів Мого творчого року. День 3. Спадок мого роду.

Вітаю, дорогі читачі"


Про моє вишивання.

Я вже не пам’ятаю, скільки раз і кому розповідала мою історію повернення до джерел.
Здається, що всі мої друзі її знають.
Тому довго сьогодні не буду розповідати.
Краще покажу декілька фото.
Це спадок нашої родини. Вишивання від бабусі.
  

 


 Моя  найулюбленіша річ - вишита скатерка.

А ще зовсім малою я навчилась в’язати. Шпицями та гачком. Вчила мене моя люба матуся. І до цього часу мама гачкує. В основному - серветки.
Ось лише невелика їх кількість.

Про сестричкине рукоділля можна розповідати багато. Вона і вишиває, і шиє ів'яже. Для себе, своєї робини і також на замовлення.

А у Вашї родини є рукодільні скраби?

*** З повагою до Вашого часу --
 Валечка-Fatini

Немає коментарів:

Дописати коментар

Листівки з усього світу.