Коли є до чого жагота

Коли є до чого жагота, то кипить в руках робота...
Більше інформації на сторінці "Про мене"

Підсумки.

От і закінчився рік.
Багото що змінилось в моєму житті.
Я познйомилась з багатьма людьми, набула нових друзів, "відфільтрувала" старих знайомих,дякуючи телефону. Він у мене категорично зіпсувався і вимагав кардинального перезавантежння, тому весь список контактів благополучно зтерся, але тепер у мене є чудовий записник, куди я заношу дійсно важливі контакти.
Ще чимало змінилось, дякуючи паперу, як я написала в одному з блогів.
Папір вірвався домого життя разом з осіннім яскравим листопадом і приніс не тільки радість та задоволення, але й почуття власної самодостатньості, самореалізації. Цей яскравий вихор приніс чимало приємних сюрпризів.
Дякуючи паперу я стала почувати себе впевненою та практичною особою.
Дякуючи йому перестала "боятись"  інших людей, зажадала нових знань.
Дякуючи йому зрозуміла щ раз, що можливості людини не мають кордонів.
Головне -- повірити в це і дити з цією вірою,не оглядаючись на пересуди та мовчання.
Є люди, чким я на 100% подобаюсь, є люди, чким я на 100% не подобаюсь, але ні ті, ні інші не примусят мене робити те, що не подобається мені.
Любі мої читачі, я намагаюсь в своїх дописах бути Вам цікавим співрозмовником. Сподіваюсь, що це мені дійсно вдається.
До того ж, дякуючи інтернет-технологіям я багу позитивну і дуже швику динаміку розвитку цього мого виду діяльності.
У мене вже 12 постіних читачів!!! Для них я хочу зробити невеличкий приємний подарунок до Різдва та свята Старого Нового року (як кажуть у наших краях). тому хм потрібно буд заглянути у свої електронні скриньки, а потім і у поштові (пізніше).
Ось такі підсумки.

Дякую, що зайшли.*))) Чекайте на новини.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Листівки з усього світу.