Коли є до чого жагота

Коли є до чого жагота, то кипить в руках робота...
Більше інформації на сторінці "Про мене"

Закінчення Новорічного марафону. Подарункові набори.

Не буду довго утомлювати Вас.
Я підготувала 2 подарункових набори для казкових панянок (поки що серкетних;)). Я думаю, що вони знайдуть застосування їм.
Набори складаються з листівки та невеличкого блокнотику з крамнчиками та тегами в них (чи любите ви карманчики, як люблю їх я?!!!))). 
Ці блокнотики зроблені по одному з числених майстер-класів, витоки якого зараз уже і не пам’ятаю. 
Перший варіант. "Червоний оксамит"
Це блокнотик з одного листа паперу. Обкладинка оформлена оксамитовим папером та зіркою у техніці Teabag Folding матеріали взято з наборів для творчості.
В середині - друговані фони та рамки. Тонування за допомогою Color Box
    
А цек листівка до пари. З такими чудовими різдвяними ангелами.   
 за кольорові сніжинки дякую Maryana перші серветочки... від Galinka   і проби в масках (використала набір для творчості) та штампувальны подушечки від Folia

Другий варіант. "Новорічний Помаранч"
Знову ж таки використала оксамитовий папір, тепер уже сонечко в техніці модульного орігамі. А решта - повторюється. 
  
 І листівка. Ще мій самий унікальний варінат. Я туту вперше випробувала техніку пергамано. Скажу чесно результатом для першої спроби задоволена.
Оскільки листівка вийшла дуже урочистою, тому для її декору використала незвичні матеріали6дзвіночок та стрічку з бахромою. А побажанням став мій улюблений вірш Белли Ахмаддуліної.
          


Ось такі новини.
Дякую, що завітали*)))


4 коментарі:

  1. Валентино, вітаю з Новим роком ! Бажаю щоб в новому році побільше було вільного часу та достатньо ресурсів для улюбленої справи !
    Блокнотик вийшов чудовий!

    ВідповістиВидалити
  2. Валентино, я коментувала твої блокноти і навіть не підозрювала, що один з них (1) виготовлявся для мене ! Я дуже-дуже, від щирого серця, дякую за таку красу!Оскільки я вишивальниця, то подібної краси я не те що не мала, я навіть в руках не тримала таких речей !Д-Я-К-У-Ю !!!!!!

    ВідповістиВидалити

Листівки з усього світу.