Коли є до чого жагота

Коли є до чого жагота, то кипить в руках робота...
Більше інформації на сторінці "Про мене"

Мої забуваки. ВЕЛИКА ПОШТА.

Ось так. Написала про всі конверти, а про прешочергові - все руки не дописують.
Моя учать у грі "Подвійний сюрприз" теж дала свої результаті, і тепер у мене є певні обов’язки перед моїми дописувачками.
До мене прийшло два пушкенкьих (якщго можна їх так назвати) конверти.
Перший - Красноярська. від Nata_117
Так було стільки всього, що я навіть розгубилась.
ось така  новорічна АТС 
ы така чудова колекція всілякого добра скрапівського. За що наталі велике ДЯКУЮ!!!
  
   
це мої улюблені календарик, магніт та листівка
 чудо-конверт  із ялинкою  
 і просто писк - марки      

Та це ще не все!!!!
Майже такий же конверт прийшов до мене і з Алмати від Надії.
Це, я так розумію улюблені місця відпочинку Надії 
чудова АТС з моєю улюбленою темою та ембоссінгом (? вперше бачу його ось так близько)
 
 і скраби.... ))) голова пішла обертом...))))
     
  
а марки взагалі - унікальні    
     
Ось такі посилочки. Наршеті я їх показала. Тепер беремось до роботи за правилами гри.

2 коментарі:

Листівки з усього світу.