Коли є до чого жагота

Коли є до чого жагота, то кипить в руках робота...
Більше інформації на сторінці "Про мене"

Рожевий ювілей у м.Стрий

Так незвично було чути це у телефоні!!!
Але саме з цього невеличкого містечка мені надійшло замовлення на декорування пляшки з шампанським.
І фото надіслали не електронну скриньку для цих таки цілей.
В процесі телефонного (!!!) оброворення способу та техніки декорування я запропонувала фон з троянд, маючи на увазі мій улюблений
Але коли я стала готувати роботу - то до рук потрапив зовсім інший варіант фону.
І ось що з того вийшло.

    
Матеріали:серветка, калька, не дуже щільний ватман,дкупажний клей, фарби та рельеф "Ottochento"  від Oikos та акрилові фарби L&B
Техніка. По-перше, я зрозуміла, що полюбила використовувати метод декупажу серветки на картон або ватман за допомогою харчової плівки та праски (хто б міг подумати!). Таким чином можна використовувати не тільки перший кольоровий шар серветки, але і другий, трохи тускліший. По-друге - використала мою улюблену техніку пергамано.
По-третє, все більше подобається робити листівки в техніці "3Д"
По-четверте, застосувала стрічку у якості рамочки для фото.

Все вийшло, на мій погляд, дуже добре. А Ви що скажате?

Дякую, що завітали. Буду рада відгукам.*)))

3 коментарі:

  1. Валюшка!Как красиво!!Столько техник так изящно совмещены..Здорово,нежно и нарядно!А шампанское ты по почте отпралять будешь?!

    ВідповістиВидалити
  2. Валентино,дуже гарні роботи! Й така цікава техніка виконання. Мені сподобались і листівка,і задекорована пляшка!
    Гадаю,що іменинниці цей подарунок припаде до душі-однозначно! :)

    ВідповістиВидалити

Листівки з усього світу.