Коли є до чого жагота

Коли є до чого жагота, то кипить в руках робота...
Більше інформації на сторінці "Про мене"

Цукерка від ESMoon.

Дуже я полюбляю "гуляти в блозі" цієї майстрині. 
Тут завжди можна побачити щось цікаве. 

Надихаюсь її роботами, намагаюсь приймати участь у завданнях.
Тому не змогла пройти повз розіграш пречудової цукерки.
Та це незвична цукерка, тому що вона має певні умови
1. Примають участь ПЧ (постійні або нові у блозі), хто хочаб рах комментував її роботи
2. Написати про гостинець.
3. Сама головна і сама цікава умова, на мій погляд. Показати картику та дати посилання роботу, що сподобалась найбільше у попереднього учасника.


Отож, мені випало "погуляти" у блозі Vselena "Скрапинки в крапинку"
Дуже цікаві роботи.
Особливо мен вразили сторінки до сімейного альбому.
Я, так само, як і Олена, приймаю учать у проекті АВС-альбом на Скрап-інфо. Але мені не вистачає можності робити сторінки до альбому, хочу матеріали і фотографії з картинками уже зібрані. Ну не почуваюсь я ще впевненою у виготовленні альбомів.
Повторюсь ще раз - я у захваті від робіт Олени.
Особливо мені подобається сторінка з метеликами (ви здогадуєтесь чому?)
Навіть без коментарів.... Тому що...

Немає коментарів:

Дописати коментар

Листівки з усього світу.