Коли є до чого жагота

Коли є до чого жагота, то кипить в руках робота...
Більше інформації на сторінці "Про мене"

Документ для мандрів. :) Обкладинка для паспорту.

От і прийшла черга цього виробу.
Пам’ятаю, як ми зі старшою донечкою загорілись ідеєю зробити їй обкладинку для паспорту після моєї участі в майстер-класі он-лайн від Скрап-інфо.
Побігли було до магазину... Але нічого там не привернуло нашу увагу. Не хотіло привертати.
Я запропонувала пошукати зразки обкладинок ще на блогах майстринь і хоча б по зразку "зліфтити" щось схоже.
...було пройдено багато кілометрів по ...скловолоконним шляхам...)))
...було зроблено чимало зупинок.... у блогах )))
...і обрано було  самі гарніші скарби з цих копалин)))
та все ж...
Донечка несподівано обрала картинку для паспорту зовсім не дівчачу. Я було трохи розстроїлась...
Але...
Бажання замовника - святе
і ось шо в мене вийшло...
     
Матеріали: кольоровий та оксамитовий кратон з наборів для дитячої творчості, нитки муліне.
Техніка: апліація в стилі 3Д, заплітання "канату".
Та от незадача. Все ніяк не можу закінчити обкладинку. розумію, що чогось не вистачає, напису чи шарміку якогось... Щось притупилось в моїх голові.
Майстрині, порадьте, будь ласка
Дякую, що завітали.*)))
З нетерпінням буду чекати відгуків.

1 коментар:

Листівки з усього світу.