Коли є до чого жагота

Коли є до чого жагота, то кипить в руках робота...
Більше інформації на сторінці "Про мене"

100 днів Мого творчого року. День 10. Відпочинок чи лінь?

Вітаю, дорогі читачі!
Вихідні трохи змінили мій графік написання дописів, вірніше, вони сприяли тому, що я відійшла від правила.
Але в життя не буває нічого ідеального.
Потрібно собі дозволяти відпочивати. Дозволяти бути неідеальною людиною.

Наскільки широкі ці межі дозволів? Рівно настільки, як Вам буде зручно себе почувати. А ще - поки не почне збурюватись буравчик “муки совісті”. :)
Відпочинок нам потрібен. А жінкам особливо. Тому що на жіночій енергії тримається світ. Про це можу говорити окремо і довго :)
А якщо жінка не вміє відпочивати, або не відпочиває повноцінно - то виникає напруження серед оточення, близьких та рідних
Що таке відпочинок?
Для мене він буває різним.
Часом це може обмежитись простим валянням на дивані.
А інколи мені потрібно набагато більше часу “абсолютної ліні”
А що для Вас відпочинок?

Чи ви плануєте 1-2 дні відпочинку від УСІХ справ?

*** 
З повагою до Вашого часу -- 
 Валечка-Fatini 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Листівки з усього світу.