Коли є до чого жагота

Коли є до чого жагота, то кипить в руках робота...
Більше інформації на сторінці "Про мене"

100 днів Мого творчого року. День 2.

Сьогодні святе Богоявлення!
Вітаю Вас, дорогі мої читачі.

Сьогодні вірні православної церкви східного обряду святкують Водохреща.
Це великий день, коли вода набуває надзвичайних властивостей.  
А ще кажуть, що в цей день відкриваються небеса і можна загадувати бажання
Згадую, як в моєму дитинстві бабусі завжди нам казала вмитись першою водою.
І з того часу я намагаюсь кожного року набрати води після служби.
Традиція освячувати воду збереглась у нас, а от пірнати в ополонку так ніхто і не наважується з рідних.
Хоче серед друзів є такі сміливці. ВОни розповідають про позитинві емоції, заряд енергії на весь рік.
Для мене особисто - це більший подвиг, ніж бігти марафон. 
Я страшенно не люблю холодну воду. Особливо взимку.
А як святкують Водохреща-Феофанію у Ваших родинах?
Чи знаєте Ви схожі свята у іншмх вірах? Може Ви бачили/знаєте, як вони святкуються?

***
З повагою до Вашого часу --
 Валечка-Fatini

Немає коментарів:

Дописати коментар

Листівки з усього світу.