Коли є до чого жагота

Коли є до чого жагота, то кипить в руках робота...
Більше інформації на сторінці "Про мене"

100 днів Мого творчого року. День 4. Моя улюблена робота

Вітаю, дорогі мої друзі-читачі.

Радію ,що з’явились колеги, які так само розпочали проект 100 днів дописів.
Приєднуйтесь і Ви - адже це так цікаво!


А сьогодні я розповім Вам про те, що надихає мене і чим я захоплено можу займатись майже весь свій час. (так, майже, тому ще є чимало цікавих речей, щоб ними можна було займатись.)

З 2007 року в моє життя повернулись квіти. Ви запитаєте - а хіба їх не було до цього? Були. Але не так, як я того хотіла і очікувала.
Але цього разу вони повернулись серйозно і назавжди.

Я почала опановувати професію флориста.
Чому почала? - тому що у будь-якій професії завжди є дорога для росту. І так, до цього часу я не зупиняюсь.
Так, були перерви. Короткі і довгі. Але я знову і знову поверталась до квітів, тому що від них можна отримати найбільше позитиву та заряду енергії.
Також варто сказати, що не всі квіти і відразу я любила в роботі.
Спочатку найулюбленішими були троянди та одноквіткові хризантеми. Мабуть тому, що я сама їх люблю досі.
У 2000-х набирали популярність “екзотичні” квіти - лілії та гербери. І якщо лілії ще я могла зрозуміти. то гербери довгий час залишались для мене квітами штучними і гідними лише для Батьківських субот.
А потім - 5 великих корзин для урочистої ходи випускників пожежного училище (нині це Академія МЧС) - і я відкрила гербери для себе і полюбила за їхні інколи неординарні кольори, за їхню стйікість та тендітність. А вже з 2007-го, коли почалась моя нова флористична ера до цієї любові додалось і захоплення - тому що крім традиційних великих квітів в асортименті з’явились і невеликі, так звані міні-гербери.
Але про що це я? Я ж зовсім не про те хотіла писати…. :)
Сьогодні у мене допис про мою роботу зараз.
Замовлення для молодої пари на весілля.
Такі замовлення я називаю комплексними. Тому що це не лише букет нареченої.
Цього разу декорувала весільні фужери і святкове шампанське.

Кольори весілля - червоний та білий. Пристрасть і ніжність.
Квіти для букету - червоні троянди Гранд-Прі та білосніжна гортензія (я колись ще Вам розповім історію про любов до цієї квітки :) ).

Святкове шампанське.

Фужери для молодят прикрасила бутоньерками з троянд.

Зовсім неочікувано молодята замовили 2 спеціальнимх листівки-запрошення на весілля для своїх батьків.



Я виконую такі замовлення завжди з хорошим настроєм. У радію, коли очі у молодять починають блищати від задоволення результатом.

 ***
З повагою до Вашого часу -- 
 Валечка-Fatini 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Листівки з усього світу.