Коли є до чого жагота

Коли є до чого жагота, то кипить в руках робота...
Більше інформації на сторінці "Про мене"

100 днів Мого творчого року. День 6. Чим я можу гордитись в роботі.

Сьогодні я не буду багато писати.
Я покажу одне фото.

Мушу сказати, що воно не нове. Йому вже … 7 років.
Це Алла. Моя улюблена замовниця.
Саме з неї продовжився шлях флориста в Броварах.
Я дуже пишаюсь цим букетом.
Він незвичайний: мінікалли, фрезії, троянди.
Коли ми обговорювали, який він має бути, я дізналась все про форму плаття. Врахувала зріст та неперевершену зовнішність.
(Варто сказати, що всі наречені надзвичайно гарні! В усі часи!)
І тепер це фото займає почесне місце у галереї “Наші наречені”.
До речі, хотіла вас запитати: які у вас найяскравіші і позитивні спогади про те, чим ви займаєтесь, про свою улюблену роботу?
Напишіть...

***
З повагою до Вашого часу --
 Валечка-Fatini

Немає коментарів:

Дописати коментар

Листівки з усього світу.