Коли є до чого жагота

Коли є до чого жагота, то кипить в руках робота...
Більше інформації на сторінці "Про мене"

Вітаю З народженням донечки

Вчора  дізналась про те, що одна моя добра знайома вже ... 5 днів як стала мамою.
І народилося в ней чудове дівча, яке назвали гарнесенько - Даринка.
Мені дуже схотілось привітати цю пані з таким героїчним вчинком, тому я і зробила цю листівку
 і детальки
  
Про матеріали: картон  переливчатий та з тисненими метеликами з магазину Галини,квіточки та брадс з СкрапКрафт, друковані зображення напису та печатки - із інтернетного простору.
Якщо допоможете пригадати автора - буду дуже вдячна.
 Бо ще який час тому я накопичувала зображення та графіку без вказання авторства.
Хочу ще встугнути з цією листівкою на конкурсний набір в ДК в блозі "Творим вместе"
а ще з цією роботою хочу випробувати свої сили у наборі ДК в Клуб Творчих Особистостей!!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Листівки з усього світу.