Коли є до чого жагота

Коли є до чого жагота, то кипить в руках робота...
Більше інформації на сторінці "Про мене"

ВЕЛИКА ПОШТА!!! АТС-манія.

Ось нарешті і надійшов час звітуватись про мої надбання.
Поштові працівниці тільки руками розводили: щодня лист, та не простий, а об’ємний, та ще й не з України (!!!) 
А я радію, наче дитина.
Ну що ж, все по порядку.
По-перше, мені нарешті прийшла АТС від Anastasya
Та не одна, а з подаруночками  
 а ще на конверті були ось такі чудові  марки. (аж замурчало всередині від їх краси!!!)))
   

Потім був ще один конверт. Це була АТС від Maryana
У колекції Мар’яни мене вразила саме вона. Тоді в голові крутилась саме ця цитата. Дякую, Мар’яно за радість бути власницею такого дива. Метелик - то окрема історія, бо я їх просто обожнюю. Різних.
Королева прибула у супроводі почесної варти у вигляді різних потрібних скарбів та чудової стрічечки.
Третя АТС. Вона прибула останньою, але найшвидше за всіх. Штемпелі свідчили, що конверт від  Talya з Львівської обл. дійшов за 3 дні (!)
І на мене очікувала чарівна панянка
її доставили, напевно, в поштових вагонах, ось таких, та у супроводі ескорту ))
  

Ось таке багатство в мене тепер є.
Що ж, пора вже розширювати колекцію АТС, а для цього потрібно зробити нову серію. Матеріла вже набрала аж на три (!!!) залишилась справа за малим - зробити.
Що ж, ішла творити нові АТС.

Заходьте, буду рада Вашим відгукам.*))))




3 коментарі:

  1. Отличное пополнение! Поздравляю, Валя! Особо понравилась АТС изо Львова.

    ВідповістиВидалити
  2. Ура-ура!!!!! Дойшла!!!! Дякую за такі порявняння, дуже велично!!!!!!!! Чмок!

    ВідповістиВидалити
  3. З точки зору неофіта розумію, що дивА та каасОти тільки починаються)))))

    ВідповістиВидалити

Листівки з усього світу.