Коли є до чого жагота

Коли є до чого жагота, то кипить в руках робота...
Більше інформації на сторінці "Про мене"

Такого навіть я сама від себе не чекала.!!!!

Я не пам’ятаю, з чого власне вже все почалось, але був день, коли я потрапила на сайти рукодільних іграшок.
Ведмедики, зайчики, м’які та красиві ляльки... Це захоплювало, дивувало, манило приємними спогадами. Аж ось на оlному з сайті зі схемами виготовлення я побачила ЇЇ.
Моєму бажанню дати ЇЙ життя просто не було меж. Я ходила навколо рукодільних магазинчиків з цією думкою майже тиждень.
А потім вирішила: адже про все те може знати лише я, а інші?
 і якщо ВОНА справді Красунечка, то ще комусь захочеться мати у себе ЇЇ або ЇЇ сестру?
Я прийшла додому, тримаючи в руках маленький пакетик. Це все для НЕЇ!!!
І от я присвятила ЇЙ цілий день. (дякуючи моїй роботі Консультанта я можу собі це дозволити.).
Я трохи поспішала до приходу всіх домашніх, щоб вони али змогу побачити ЇЇ у всій красі.
Звичайно, без творчих обробок не обійшлось, але... ВОНА вийшла чудова.
ВОНА мені поддобається!!!
Ось ВОНА.
ФУКСІЯ.
Ми вирішили піти  з нею в ДК до Клубу творчих особистостей, бо ВОНА вважає, що ми того варті.
Ось така несподівана історія.

Дякую, що зайшли :*)))

3 коментарі:

  1. Увидела-и улыбнулась!Какие реснички!А какая шляпка!!!Такая мисс)Красавица!
    Валюшка,я тебе в личку на РР отписалась.Жду ответа!

    ВідповістиВидалити
  2. Як гарно!! ВОНА дійсно красуня!!!! Від автора Maryana
    (вибач, Мар’яно, але той допис я видалила, як помилково продубльований)

    ВідповістиВидалити
  3. Звичайно-вона КРАСУНЯ! А моя десятирічна доня прокоментувала так:"КЛАС!Як гарно!"А дітки ж не обманюють-вони що думають, те й говорять...

    ВідповістиВидалити

Листівки з усього світу.