Коли є до чого жагота

Коли є до чого жагота, то кипить в руках робота...
Більше інформації на сторінці "Про мене"

Чудеса продовжуються! Мрії збуваються!

Ох і напруженим буди у мене останні декілька днів, сил вистачало тільки стежити за новинами та трохи читати пошту.
Я вже писала, що абсолютною несподіванкою для мене був виграш АТС у блозі Ольги.
Далі - більше.
Я готуюсь активно до новоріних привітальних бумів, тому, попередньо прорахувавши, замовила у декількох інтеренет-магазинах собі СПРАВЖНІ скрапматеріали.
І б Ви собі могли придумати? Певно вже щастя почало битися до мене в шибку запізнілою ластівкою.
Я отримала не тільки свої замовлення , але й подарунки від тих магазинів.
А ще (НАРЕШТІ!!!!!!!) я отримала АТС від Насті з Пушкіна,а разом з нею і чарівні подарунки.(!!!!!)
Даруйте мені за це виплеск емоцій, але я просто не могла цього не написати!
Завтра вже викладу всі новини більш докладно,а сьогодні - я люблю Вас, люди!
Я обожнюю тебе, світе!
Ти вмієш дивувати, чарувати і зачаровувати!!!

2 коментарі:

  1. Очень за вас рада:) Умеете вы радоваться жизни и быть благодарной. Очень ценное качество:)

    ВідповістиВидалити
  2. От як все файно!!! Вітаю з такими чудовими новинами, з хорошим настроєм і просто з тим, що з самого ранку я і собі зарядилась позитивом, прочитавши цей допис!!!!

    ВідповістиВидалити

Листівки з усього світу.