Коли є до чого жагота

Коли є до чого жагота, то кипить в руках робота...
Більше інформації на сторінці "Про мене"

НОВОРІЧНИЙ МАРАФОН. ДРУГИЙ етап.

Цей допис буде, майбуть, найкоротшим, тому що хочу багато встигнути зробити.
Передмиколайчикові свята та приготування до них та до громадських заходів, у яких я брала участь зайняли багато часу та сил. Тjму на рукотвори вже цього всього не вистачало.
А тепер ось "У темпі Хольтца" -- "Ні дня без листівки чи скрапвиробу". 
А ще ж потрібно подарунки приготувати для домашніх!!!!
Чоловік не розуміє, як мені може вистачати для сну 3-4 години. А я просто все хочу встигнути зробити, що у Новий рік без боргів.
Ось на грунті таких роздумів народилась у мене невелика і проста листівка.
"Різдво у вікні".
 
Матеріали:
- картон від магазину "Все для твого хоббі"
- золотий маркер
контурні натирки дзвіночки Dovercraft
- намистинки-зірочки Folia
- "пухнаста" паличка
- роздруківка тегу з набору цифорвого скрапу
- трафарет-бордюр "Пуансеттія"  Simplycreative
Ось все так просто вийшло вже під ранок.))))
Дякую, що зайшли*))))

1 коментар:

Листівки з усього світу.