Коли є до чого жагота

Коли є до чого жагота, то кипить в руках робота...
Більше інформації на сторінці "Про мене"

АТС-манія. Перша ластівка.

Саме під таким заголовком буду тепер публікувати всі новини про цей проект у моєму рукотворному житті.
Отож, початок покладено.

Серія, яку я створила розлетілась дуже швидко. Навзаєм чекаю Атс від панянок-обраниць.
І от, нарешті ,до мене надійшла АТС,з якої почалось моє велике і палке кохання до цього виду творчості.
Це АТС "Червоне серце" від Насті з міста Пушкін під Петербургом.
Але АТС, звісно, прибула не одна. Як і пдобає королеві стилю разом з її величністю прибула свита
Ось так закінчився мій вчорашній день.
А ще, це вжене стосується АТС я отримала гарнючий подарунок від Galinki.
Ці сніжинки, янголята, серветочки...А головне - велика квітка пуансентії!!!! Я просто закохалась в її чарівність.
А від Яни і Олеся отримала у подарунок пакунок стікерів, звісно ж новорічних від Dovercraft.
Ось такі були подарунки

Дякую, що завітали:*))))

П.С.Не сидіть так довго за компом, треба ж і відпочивати)))))


Немає коментарів:

Дописати коментар

Листівки з усього світу.